Kamis, 23 September 2010

Ntah apa Entah...


Try lah…boring sangat tulis ja apa yang nak tulis..boleh gak masuk ke blog…sape nak baca, bacalah kalau tak nak terserah depa..
Nak cerita fasal apa ekh? Fasal cinta? Sudah tak class lagi cerita tentang cinta… cerita rutin hari ini lah….panas..hurff very hot….sambil layan lagu butterfingers almaklum kat rumah tak ble volume kuat2…jadi pakai headset je…..musik dia orang best…tak puas dengar…yg lagi best ost 8 bulan lagu kanda & adinda…entah ape2 ntah…
Cerite fasal kambinglah…kat umah aku ada 8 kambing…semua hansome2 macam lembu…bukan cam aku..aku hansome cam orang bukan cam kambing….xixixixi… kat umah dah sepi cume tingal aku ber3 je…..nak tengok tv emak aku tengah tengok drama kat astro so..tempat aku depan komputerlah……hampeh….semalam juga Chelsea kalah…..ganti topiklah tak best…..
Cerite fasal adik beradik akulah best juga….aku ada 5 adik bradik 3 otai 2 princess..aku jatuh tangga ke 4 lah…kak long aku suke musik, bawah kak long aku seoorang lawyer,brother aku otai indie man…4 hari lepas kawin n skrg dah ke oversea ngan bini dialah….so aku stay kat umah je skrg minggu depam baru aku terbang ke seberang laut, adik bongsu aku koya skit kata mak aku dia playboy hahahahah hantam sajelah…adik bongsu aku dah ke oversea study….canggih juga family aku semua oversea hahahahah..bukan nak bongkaklah memang takdir dari sana…..kita berlima semua berbeza muka je taklah sebijik sama..harus tengok betul2 baru tau kita adik baradik…yang paling hampeh aku yang paling hitam…mak aku ngidam makan kicap kut pas lagi pregnant aku xixixixi ish-ish tak baik tu astagfirullah…..ampuni dosa ku ini… tapi hitam-hitam aku, aku ada awek..taklah hitam cam keeling hahahaha…don’t resis…..bahaya…
Aku nak cerita fasal kak long aku…dia tere buat lagu…lagu dia best…dah banyak lagu dia buat siap ada demo lagi Cuma tak de rezeki coz tak di izinkan so jadi pekasamlah…tapi kalo ada yg nak lagu dia boleh lah contect my sis nego brapa boleh angkat satu lagu..akak ke 2 aku tere bab hukum2 ye lah diakan lawyer so mustilah tere kalo tak takkan dia boleh jadi lawyer..boleh dikatakan akak aku yang satu ni dah successlah..bolehlah tolong kita orang heheheh….brother aku yang ke tiga dia boleh dikatakan ustaz otai and open mainded lah..tere main gitar…ada 2 tu gitar electric dia fender lagi…skali goring hanguslah….brother aku ni kacak skit tak banyak hahahah dia ngan aku kamcing kalo borak fasal musik, clothing band2 indie..hahah boleh layanlah abang aku ni ngan aku…pemikiran all of music sejalanlah…kalo tentang filosofi dia lebih tere..otak dia gelige skit…ane surender ngan dia…tulisan2 dia pun canggih habis...dia berjiwa bebas not 2 librer….ini time cerite fasal aku lak…..emmm tak yah lah fasal aku…nanti aku buat yang lain 1 bab hahahah…kite straight ke adik aku yang terakhir…aku panggil dia tok pex…coz waktu kecik2 muka dia cam cina..aku juga sering blasah dia itu time kecik2..skrg tak lagi dah besau semua…dia suke musik juge cam akak aku brother aku gak…dia vocalis dalam band dia…aku pun tak tau nama band dia..kire indie bandlah….dia itu lola skit suka hilang barang, berbuih dah mak aku membebel supaya jaga barang elok2….biasalah masuk telinge kanan keluar telinge kiri..almaklum anak bongsu..adik aku haprak skit suka show cover boy kat member dia..mentang2 dia paling handsome di bandingkan ngan member2 dia yang lain…kalau di banding ngan aku 11 12 lah sama-sama hansome …poyo tul..hahahah..penatlah aku ketik….nanti aku sambung lagilah cerite entah ape entah nih……terima kasih yang membaca…kuruuuuuuuuuuuuuuuukkkk!!!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Niki & Miki

COLDPLAY

Sign

by dunk on august

still undergoing a massive construction process.!

2009-2011@copyright