Selasa, 28 September 2010

ceritaku dalam 2 hari


Aku nak berceritelah skit..kat Key EL 3 hari dah…semalam aku jumpe ngan member aku..dah 6 taun tak jumpe…banyak lah cerita kita sembang dari kisah lucu dan kisah sedih..sama-sama konsi cerite..memang lainlah sekarang member aku ni, tapi stay pelawak ler….aku ingat lagi time kecik...balik sekolah stay umah dia dulu bace komik and maka kuih-muih yang ade…maklum kat umah dia banyak kuih….back lagi ngan cerite aku jumpe member aku…..Alhamdullilahlah dia dah keje dan dah jadi orang lek kalo cakap kasar…aku lak bile nak keje? Heheheh…ish tukar topic lak..ni kan cite member aku..ok..ok… banyak kite cerite tentang masa lampau..menyesal tak de guna juge perkara dah jadi…yang sering kite utarakan …nape ler kite tak belajar bersungguh-sungguh pas sekolah dulu…kan skrg umur dah lanjut tapi masih belum keje tetap..habis nak wat cam mane nasi dah jadi bubur…yang penting ke depan kita focus cam mana nak susun tata cara supaya kita boleh Berjaya dalam hidup dan terus berjaya dan usaha hingga akhir hayat….. habis satu babak
Hari ini plak aku jumpe ngan member aku yang satu lagi….sayangnye dia masih seperti dulu lom ada misi untuk maju kedepan, tak cam member aku jumpe semalam…tapi aku happy coz kite bertiga dah jadi orang sekarang……masih ramai lagi member aku tido sebantal lom aku jumpe….buat kawan-kawan aku di sana aku doakan kalian success dan jika ada hayat dan di beri kesempatan oleh yang Maha Kuasa kita akan berjumpa…tapi tidak tahu bila?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Niki & Miki

COLDPLAY

Sign

by dunk on august

still undergoing a massive construction process.!

2009-2011@copyright