Minggu, 27 Desember 2009

Kosong


Kekelaman hati mengelus dada meniti hari yang berat...
Fikiran kosong mencoba mencari titik putih yang bisa membangkit dan menyedarkan diri sebelum terjerumus dalam jurang yang penuh noda dan penyesalan...smoke in the sky.....sleep anxiety try to calm patient....
Menunggu hari yang indah dan menghapuskan semua duka derita.....
Cerita semalam masih terbayang dalam benak fikiran ini....troma masih menghantui titik-titik hitam yang pernah di percikkan....
ku hitung satu persatu jemari......ku tatap cahaya matahari api nya bergejolak sampai keperihan sehingga menitis air mata......Mungkin tulisan ini bercelaru....sama seperti fikiran ini......ini bukan bererti dua orang yang berbeza... me myself.....itu selalu hatiku berbicara.............sampai bila.......
Ku pandang ruang sempit yang aku tempati sekarang.....apa yang tidak ada...semua cukup untuk aku sendiri... di jendela aku menatap kosong ke arah sinar mentari.....melihat seseorang berjalan dengan memikul beban berat di bahunya tanpa menegeluh................Aku masih Kosong perlu di isi supaya aku tidak terlena...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Niki & Miki

COLDPLAY

Sign

by dunk on august

still undergoing a massive construction process.!

2009-2011@copyright